תהליך הליווי וסדנת "קסמים ואושר כלכלי"

סדנת ותהליך הליווי של "קסמים ואושר כלכלי" נועדה לעשות שינוי ביחסנו לכסף, בהכרת ערך עצמנו, בזיהוי הסיבות העמוקות שהכניסו קשיים כלכליים (אך גם אחרים) לחיינו.

הסדנה מייצרת פריצות דרך לעצמאים ושכירים, למשפחות ועסקים!

וכן גם הרבה "קסמים" שנראים לא קשורים אך הכסף עומד ביננו לבינם- תחושת שפע, שמחה, מוטיבציה לעשיה, חיבור ליעוד והגשמה, שחרור רגשות אשמה,  וכן, גם פריצות דרך בזוגיות (כולל לבודדים), ועוד ועוד.

מדובר ב 9 מפגשים עמוקים (כ 3 שעות למפגש) על פני 5 חודשים בקבוצה אינטימית של כ 8-10 משתתפים, וכן תהליך ליווי אימוני אישי וכלכלי  (8 מפגשי אימון אישי וכלכלי 1X1 בנוסף למפגשי הקבוצה)

התהליך משנה את היחס לכסף, מלמד על סודות ההתעשרות, מחבר אנשים ליחוד האישי והעסקי שלהם. מחבר אותם ל"נשמה", לראות את מה שבאו וכבר עושים בעולם, לצד תהליכי ריפוי עמוקים, ושחרור חסמי ילדות.

במקביל לומדים לאורך הסדנה כלים להתנהלות בג'ונגל הכלכלי הישראלי – בנקים, ביטוחים, השקעות, איך חוסכים לפנסיה ועוד. הסדנה מייצרת הרבה כסף לכל משתתפיה – חיסכון בהוצאות וגידול בהכנסות.

אבל בעיקר התהליך העמוק הזה, משנה את היחס שלנו לעצמנו, משחרר את התקיעויות והמשפטים המגבילים אותנו, מוסיף עוד אהבה לעולם ולעצמנו (הכי חשוב!), ומרפא הרבה מהכאבים, הטראומות והמגבלות שלנו מהשורש, דרך פגישה את משפחתינו, ילדותינו, והדברים האחרים שמנהלים אותנו היום.

קצת על הסדנה, התכולה, עדויות, ולמי מתאימה ולמי לא, ממש שווה שתקראו כאן

אורה פסיכולוגית (Ph.D) חוסכת 70K ש"ח בחצי שנה – לראשונה בחיים בגיל 65

גיל – גנן גינות כבר 30 שנה – מכפיל הכנסות באמצע הסדנה!

אבישג – יוצרת רב תחומית ומורה לפיתוח קול, משפרת את הכלכלה וגם מגשימה חלום

מוזמנים להזין את פרטיכם בדף הנחיתה, לטובת קבלת מיילים לשינוי והעמקה תודעתית. מתנות עצומות לחיים (ותמיד אפשר לבטל…).

וכמובן יכולים ליצור איתי קשר לפרטים נוספים וגם לשיחת יעוץ והתאמה. שיחה בה נבדוק מה את ואתה צריכים כדי לפרוץ בחיים, וגם בכדי לחוש הרבה יותר שמחים

(מציע שיחה בעלות סמלית של 180 ש"ח מהם 30 ש"ח הולכים לתרומה, הפרטים כאן):